Skip to main content

Benvolguts Amics,
Estrenem la programació d’aquest any amb l’exposició d’aquareles de l’artista Aida Subirà tot coincidint amb el 30è Aniversari de la galeria (1991-2021).
El paper és el principal protagonista i a la vegada el suport de les transparencies, de les aiguades, dels colors, dels pigments, de la maestria en les pinzellades, de les taques ben executades i de la superposició delicada de tons que configuren totes i cada de les obres d’aquesta jove artista que es trova en un gran moment creatiu.
Apostem per l’obra original, curiosa i atrevida d’artistes que treballin amb tota la il.lusió per fer arribar al públic la bellesa en el seu estat més pur. Quan la trobem ens hi apuntem i la presentem a la galeria on ens agrada que la veieu i la gaudiu en directe.
L’Aida Subirà n’es una d’aquestes artistes.
Us hi esperem !!
**************
Apreciados amigos,
Estrenamos la programación de este año con la exposición de acuarelas de la artista Aida Subirà coincidiendo con el 30 Aniversario de la galería (1991 – 2021).
El papel es el principal protagonista y a la vez el soporte de las transparencias, de las aguadas, de los colores, de los pigmentos, de la maestría en las pinceladas, de las manchas bien ejecutadas y de la superposición delicada de tonos que configuran todas y cada de las obras de esta joven artista que se encuentra en un gran momento creativo.
Apostamos por la obra original, curiosa y atrevida de artistas que trabajen con toda la ilusión para hacer llegar al público la belleza en su estado más puro. Cuando la encontramos y la presentamos en la galería donde nos gusta que la veais y la disfruteis en directo.
Aida Subirà es una de éstas artistas.

Sed Bienvenidos !!
**********
You are cordially invited to the
Opening of the Exhibition
«AIDA SUBIRÀ”
Watercolor
Exhibition from 22th. January to 18th. February, 2021