Skip to main content

L’anomenat Setè Art ha esdevingut fins els nostres dies un canal de comunicació que ha marcat les modes i les costums del gran públic. Icones de bellesa han nascut de la mà de grans directors que s’han convertit en líders de masses.
Persones transformades  per la societat en imatges de culte. Els artistes plàstics no han quedat fora d’aquesta influencia que els ha portat ha plasmar una vegada darrera altra moments immortals que ara ja formen part de l’estètica dels nostres temps. Parlem dels anys 50 i 60.
Disposem-nos a descobrir la pintura d’en Narcís Gironell.
Ens complaem a convidar-vos a la inauguració d’aquesta exposició que tindrà lloc el proper divendres dia 14 de juny a les 8 de la tarda.
En el decurs de l’acte us convidem a tornar a reviure i a recordar amb nosaltres moments de pel·lícules que tots hem vist.
Us hi esperem !!

El llamado Séptimo Arte se ha convertido hasta nuestros días en un canal de comunicación que ha marcado las modas y las costumbres del gran público. Iconos de belleza han nacido de la mano de grandes directores que se han convertido en líderes de masas.
Personas transformadas por la sociedad en imágenes de culto. Los artistas plásticos no han quedado fuera de esta influencia que les ha llevado a plasmar una vez tras otra momentos inmortales que ahora ya forman parte de la estética de nuestros tiempos. Hablamos de los años 50 y 60. Disponeos a descubrir la pintura de Narcís Gironell.
Nos complacemos en invitarles a la inauguración de esta exposición que tendrá lugar el próximo viernes día 14 de junio a las 8 de la tarde.
En el transcurso del acto le invitamos a volver a revivir y recordar con nosotros momentos de películas que todos hemos visto.

Os esperamos !!